)
Kundservicemedarbetare
Kundservicemedarbetare
Trivs du i en spindeln-i-nätet roll? Får du energi av att skapa och upprätthålla förtroendefulla relationer direkt med våra kunder? Nu söker vi en kollega som vill ta chansen att pröva på något nytt och stötta vår kundserviceavdelning fram till och med september 2025, med eventuell möjlighet till förlängning.
Om tjänsten
Vårt uppdrag är livsviktigt varje dag! I rollen som kundservicemedarbetare apotek har du dagligen kontakt med apoteken som är våra slutkunder och du hjälper dem att fatta beslut om lämpliga åtgärder för deras olika ärenden. Du kommer att samarbeta med flera avdelningar i vår verksamhet och med externa parter som till exempel våra transportörer och apotekskedjor. En viktig förutsättning för att trivas med uppdraget är att du verkligen gillar ett självständigt, tempoväxlande och varierande arbetssätt.
Arbetsuppgifterna handlar bland annat om:
• Hantering av förfrågningar kring order och leveranser från Sveriges apotek via telefon och e-post.• Daglig kontakt med transportörer och övriga avdelningar internt på Tamros distribunaler.• Arbete i Tamros affärssystem E1, vilket t ex innebär:o från order in till order uto ansvar för debiteringar och krediteringar o att sätta upp nya apotek o registervård av redan befintliga apotek • Registrering och uppföljning av ärenden.
Vem är du?
För att komma till din rätt i rollen behöver du vara noggrann, flexibel och ansvarstagande. Du driver ditt arbete självständigt samtidigt som du bidrar till teamets leveranser. Du är affärsmässig i ditt förhållningssätt och trivs med att bygga långsiktiga relationer såväl med våra kunder som internt i organisationen. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och får energi av att ge förstklassig service till våra kunder. För dig är det viktigt att vara en del av ett team som värdesätter samarbete för att lösa dagens och morgondagens utmaningar. Du har förmågan att på kort tid kunna ställa om efter de utmaningar som kan uppstå i produktionen.
Du behöver ha en slutförd gymnasial utbildning och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är också viktigt att du har en god kunskap och vana av att arbeta i Office-paketet. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och erfarenhet av affärssystemet E1.
Övrigt
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid fram till slutet av september 2025, inklusive sommarperiod, med eventuell semester anpassad till avdelningen. Placering på Tamro i Kungens Kurva. Tillträde enligt överenskommelse. Vid frågor om tjänsten hör av dig till Derya Tok, chef kundservice Apotek via derya.tok@tamro.com
Vi erbjuder
Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö i en spännande bransch under ständig utveckling och med ett tydligt och livsviktigt uppdrag. Det finns flera möjligheter till utveckling inom vår koncern och du blir en del av ett viktigt företag som verkligen gör skillnad i samhället. Om du dessutom brinner för att identifiera och driva förbättringsarbete kommer du trivas hos oss! Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en inkluderande arbetsplats där alla medarbetare kan växa och utvecklas.
Ansökan
Om du känner igen dig i rollen och är intresserad, tveka inte att skicka in din ansökan! Du ansöker via vårt rekryteringssystem Easycruit. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Intervjuer och tester görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag den 31/3 2025.
Varmt välkommen med din ansökan!
Då vi tagit beslut om rekryteringskanal för denna tjänst undanber vi oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.