Vi värnar om din integritet
Syftet med Easycruit är att förenkla arbetsgivarens rekryteringsprocess och möjliggöra effektiva bedömningar av och kommunikation med kandidaterna i detta avseende. Som en del av användningen av Easycruit får arbetsgivaren personuppgifter från kandidaterna och behandlar sådana personuppgifter som en del av bedömningen av kandidaternas färdigheter och förmågor samt om han/hon passar för den annonserade positionen.
Den rättsliga grunden för behandling av personuppgifter är att kandidaten samtycker till sådan behandling som en del av ansökan till positionen, där kandidaten väljer vilken typ av personuppgifter han/hon bestämmer sig för att dela med arbetsgivaren i detta avseende, exempelvis genom att använda uppladdningsfunktionen från Google eller Dropbox. Observera att kandidaterna är berättigade att när som helst dra tillbaka nämnda samtycke.
Arbetsgivaren är registeransvarig för behandling av personuppgifter om kandidater och alla frågor angående integritet kan riktas till arbetsgivaren via de för syftet avsedda kommunikationskanalerna som tillhandahålls av Easycruit. Personuppgifterna behandlas i syfte att tillhandahålla, genomföra och utveckla tjänsterna.
Easycruit är en molntjänst utvecklad av Visma. Således kan företag i Visma-koncernen och deras underleverantörer av IT-tjänster ha tillgång till personuppgifter om kandidater som en del av driften av tjänsten. Alla underleverantörer omfattas av databehandlingsavtal för att säkerställa integritet enligt standarden som införts genom tillämplig integritetslagstiftning (GDPR från den 25 maj 2018) och underleverantörer utanför EU omfattas av överföringsmekanismer som är godkända av EU-kommissionen.
Personuppgifter om kandidater behandlas i Easycruit under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att följa lagstiftningen. Kandidaterna kan använda funktionerna i Redigera min profil i sitt Easycruit-konto för att radera, ladda upp och redigera information.
Kandidaterna kan när som helst kontakta arbetsgivaren för att utöva rätten att få tillgång till, korrigera eller radera personuppgifter, eller att begränsa behandlingen avseende kandidaten, eller att invända mot behandlingen, samt rätten till uppgiftsportabilitet. Dessutom har kandidaterna rätt att lämna in ett klagomål till dataskyddsmyndigheterna gällande behandling av deras personuppgifter.
Kundservice centrallager, Göteborg
Trivs du i en roll som "spindeln i nätet" och får energi av att skapa och upprätthålla förtroendefulla relationer direkt med våra kunder? Läs då gärna vidare för nu söker vi en kollega som under ett år vill arbeta på vår kundservice centrallager.
Vårt uppdrag är livsviktigt varje dag! I rollen som kundservicemedarbetare har du dagligen kontakt med leverantörer/kunder samt grossister som är våra slutkunder och du säkerställer att de får ett proffsigt och kvalitetssäkrat bemötande. I rollen kommer du att samarbeta med flera avdelningar i vår verksamhet och med externa parter som till exempel våra transportörer, tullombud och nordiska grossistkedjor. En viktig förutsättning för att trivas med uppdraget är att du verkligen gillar ett självständigt, tempoväxlande och varierande arbete.
Arbetsuppgifterna innebär bland annat:
- Hantera förfrågningar kring order och leveranser från centrallager via telefon och e-post.
- Daglig kontakt med transportörer och övriga avdelningar internt på Tamros distribunaler.
- Skapa tulldokumentation utifrån en kvalitetssäkrad struktur.
- Arbete i Tamros affärssystem E1, vilket till exempel innebär:
- skapa manuella order
- ansvar för debiteringar och krediteringar
- Registrera och följa upp ärenden i vårt ärendehanteringssystem M-files.
Din profil
För att komma till din rätt i den här rollen behöver du vara noggrann, flexibel och ansvarsfull. Du driver ditt arbete självständigt samtidigt som du bidrar till teamets leveranser. Du är affärsmässig i ditt förhållningssätt och trivs med att bygga långsiktiga relationer såväl med våra kunder som internt i organisationen. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och får energi av att ge förstklassig service till våra kunder. För dig är det viktigt att vara en del av ett team som värdesätter samarbete för att lösa dagens och morgondagens utmaningar. Du har förmågan att på kort tid kunna ställa om efter de utmaningar som kan uppstå i produktionen.
Du behöver ha en slutförd gymnasial utbildning och mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är också viktigt att du har en god kunskap och vana av att arbeta i Office-paketets olika program. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och erfarenhet av affärssystemet E1.
Övrigt
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid under 12 månader med start i november 2024. Placering på Tamros huvudkontor i Göteborg. Vid frågor om tjänsten hör av dig till Andreas Torgersson, chef Kundservice Centrallager via andreas.torgersson@tamro.com
Ansökan
Om du känner igen dig i rollen och är intresserad, tveka inte att skicka in din ansökan! Du ansöker via vårt rekryteringssystem Easycruit. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Vi går igenom ansökningar löpande vilket kan innebära att tjänsten kommer att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag den 13 september 2024.
Varmt välkommen med din ansökan!
Då vi tagit beslut om rekryteringskanal för denna tjänst undanber vi oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Tamro AB
Ett livsviktigt uppdrag
Vi äger inte några apotek – eller några läkemedel för den delen. Det vi däremot har är 100 års erfarenhet av att arbeta med allas bästa för ögonen. I vårt livsviktiga uppdrag strävar vi alltid efter att finnas där för dem som behöver oss mest. Och vår roll som en oberoende aktör bidrar till att skapa en både säker och jämlik tillgång till läkemedel – idag och imorgon.